عشق یعنی....... قسمت 5
عشق یعنی....... قسمت 5


(ساو)

داشتم تو سالن مدرسه راه میرفتم که یه صدایی از ازمایشگاه اومد بوووووووم زود رفتم تو ازمایشگاه

-اینویی داری چیکار میکنی

اینویی صورتشو برگردوند صورتش کاملا سیاه بود

-خخخخخخخ اینویی قیافتو نگاه

اینویی:مگه چطوریه؟؟؟؟

-مثه زغال شده

اینویی:شوخی بسه

-باشه ولی بریم حداقل صورتتو بشوریم

من و اینویی هم رفتیم دستشویی اینویی داشت صورتشو میشست که روم اب ریخت

-هی اینویی پس اینو بگیر

اینویی:نکن نه خیسم کردی

خب ما هم تو فقط اب بازی میکردیم 

-بریم پیش خورشید یکم خشک بشیم 

اینویی:بریم

(سایو)

حوصلم خیلی سر رفته اووووف یهویی فوجی پشتم ظاهر شد

-فوجی!!!

فوجی:سلام حوصلت سر رفته مگه نه؟؟

-اره چطور دونستی

فوجی:چون منم حوصلم سررفته میای بریم باهم سینما

-سینما ...خب ....باشه

منو فوجی هم رسیدیم سینما

فوجی:چه فیلمی میخوای ببینی

-ترسناک

فوجی:باشه ولی شب کابوس نمیبینی که

-نه بابا مگه من بچه ام

فوجی:خب باشه

رفتیم داخل فیلمه خیلی ترسناک بود زامبیه میخواست دختره رو بخوره که من محکم فوجی رو بغل کردم تا به خودم اومدم دیدم توی بغل فوجی هستم یه کم ازش جدا شدم

-ببخشید

فوجی:مشکلی نیس 

(ارمی)

ماشالله مدرسه نیس خیابون عشقه هرکی از این خیابون رد میشه عاشق میشه یهویی ایجی از پشتم ظاهر شد

ایجی:داری چیکار میکنی ؟؟؟

-هیچی

ایجی:خب میای بریم باهم پارک

-باشه

ما هم رسیدیم پارک روی یکی از نیمکت ها نشستیم

ایجی:امروز همه ی ما عاشق شدیم

-همه!!!

ایجی:اره

-فک نکنم

ایجی:چرا فکر کن

-خب عاشق کی شدی

ایجی:الان پیشم نشسته

منم خودمو زدم به کوچه علی چپ که یعنی چیزی نفهمیدم

ایجی:ها سایلنت شدی

یهویی گوشی هردوتامون زنگ خورد

-الو .....سلام.......کاپی خودتی..........اردو........فردا.....صبح......باشه باشه......خداحافظ

ایجی:تزوکا بود میگه فردا میریم اردو

-اره منم تازه رایا بهم گفت بریم خونه دیگه هوا داره کم کم تاریک میشه

ایجی:بریم

ما هم رسیدیم خونه من که خوابیدم ایجی هم خوابید

(فردا صبح)

رفتم اتاق ایجی که بیدارش کنم هااااا ولک این چی پوشیده؟؟؟؟؟؟؟

..........ادامه دارد..............

برای قسمت بعدی نظرات بالای 40

 


[ پنج شنبه 9 مهر 1394 ] [ 18:6 ] [ armi kikumaru ] [ بازدید : 1735 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
لوشـــــــــــــــــــی 19:17 - 1394/7/12/7
باز من اینجوریم



عااااااااااااااااااااالی


پاسخ:مرسی

ساو 21:13 - 1394/7/11/6
نظر

اینهیه کیکومارو 17:04 - 1394/7/11/6
عرق این یکی خشک شد جیگر!!!؟؟؟؟؟

كامليا 14:29 - 1394/7/11/6
ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه ادامه

اینهیه کیکومارو 10:37 - 1394/7/10/armita0mukami
لااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااایک کیف کردم زود قسمت بعد رو بزار
پاسخ:ممنوووووووووووووووووووووون وایسا بزار عرق این یکی خشک بشه

رویا 0:22 - 1394/7/10/armita0mukami
بسی زیبا بود
پاسخ:مرسی عزیزم

سایو فوجی 23:37 - 1394/7/9/armita0mukami
اخ جون فیلم ترسناک
عاشقشم
البته فیلم ترسناک خون اشامیه عاشقانه
اخخخخخخ هوس خوندن رمان خون اشامی کردم
بهت پیشنهاد میکنم بریو رمان بوسه های خون اشامو دانلود کنی
خخخخخخخخخخخیییییییییییلللللل للللللیییییییییییییی
قشنگه
ایولا داره
عاااااالی رمان
پاسخ:مرسی این رمانه کجاس ؟؟؟؟؟منم از رمان های عاشقانه و خوناشامی خوشم میاد

ساو کایدو 21:10 - 1394/7/9/4
آقاااااااءاااااال
پاسخ:نفهمیدم چی نوشتی

ساو 19:57 - 1394/7/9/4
قسمت بعد بدووو
پاسخ:بزار عرق این یکی خشک بشه

Tresa 19:46 - 1394/7/9/4
زیبا بود
پاسخ:مرسی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
سرنوشت تلخ 6 (1394/11/25 )
برای ریواس (1394/10/18 )
قدرت هاتون (1394/10/01 )
سرنوشت تلخ 5 (1394/09/12 )
سرنوشت تلخ 4 (1394/09/06 )
جواب بدین (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 3 (1394/08/28 )
سرنوشت تلخ 2 (1394/08/22 )
سرنوشت تلخ 1 (1394/08/18 )
خبرررررررر (1394/08/06 )